Glädjespridare på jobbet

Lördag, jobb & riktigt vårväder ute. Härligt! Haft världens goaste engelsman som kund idag. Trots att jag hatar pratar engelska gick det inte att låta bli då hans mun gick i ett, med massa kul att prata om. Han skakade hand och presenterade sig (trevligt!!) reagerade (precis som alla andra) väldigt underligt när jag presenterade mig som My, men han diggade mitt namn och kunde faktiskt uttala det, skönt att någon lyckas. Älskar sånna här glädjespridare till människor, som beundrades av våra jobb vi gjorde, att vi alla var så stylade och hippa på salongen, fascinerades av att jag var tatuerad och att jag hade ett jättefint "babyface" som tydligen skulle vara en komplimang osv osv. Haha sånna här underbara människor Bode de finnas fler av. Han gjorde min dag. 🎈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0