♥ Remember this moment for the rest of our life

Njuter verkligen av vardagen för tillfället. Allt bara flyter på och hur skönt är inte det? Tänker tillbaka på thailand varenda dag som går och hela kroppen fylls av energi av all lycka man fått uppleva där nere. Nya jobbet rullar på vilket gör mig så glad, kan nu radera allt som har med gamla jobbet att göra. Unnar mig fina saker, letar inspiration, smider planer för mer bläck i min hud, myser i vinterrusket och bara längtar efter ett första vårtecken. Jag är en glad jävel just nu, och alldeles för nöjd för att klaga på saker & ting.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka.

2014-02-16 @ 11:34:01
URL: http://frookenpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0