♥ MYSDAGAR ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

Tre veckor i ett paradis går fort kan jag lova. Poff sa det så var man tillbaka. Tillbaka i Sverige. På ruta ett. Grått och trist, och sakta återgå till vardagen igen. Hade jag haft möjligheten hade jag satt mig på planet och gjort samma resa en gång till, utan någon somhelst tvekan. Men nu får man istället försöka göra det bästa av situationen. Som att ligga i sängen och mysa med lillebror halva dagen, äta frukost i sängen. Hyra film & köpa en stor påse godis för att sedan ha myskväll med indisk mat tillsammans med sin bästa vän. Ligga uppe och prata skit till mitt i natten. Och där emellan gjort sitt första träningspass på över två månader. Så såg gårdagen ut. Och nu ska denna dag bli minst lika bra. Trots saknad och längtan. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0