♥ Make you mine

Måndag, en härligt sådan! Fick rycka in och jobba idag också. Åkte ut till söndrum efter jobbet för kvällsmat av ren lathet, och för att terra min bror lite genom att sitta och gapa till massa partylåtar medans han dampar loss på datorn och något idiotiskt spel. Jag är jätte festissugen så på lördag får det fanemig bli partymood on, laddar redan. Tisdag imorgon = ledig. Jag ska shoppa (!!!!) Onsdag = jobba över.. och FÄRGA HÅRET. Yay. Hur? Don't know, vi får la se men sugen på något nytt. Hade velat göra något crazybanana, men bode verkligen skona mitt hår. För tillfället känner jag mig allmänt övertaggad på allt, alla ideér bara flödar. På alla plan. Spontana My är i farten för tillfället. Henne gillar jag! Sometimes.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0