♥ DRÖMMAR SÅ STORA

Söndag, grått, spöregn och jag har inte gjort ett skit. Nej inte ett enda litet skit, världelös dag. Hoppas på förbättring, hoppas på vinter, jag vill ha jul. Innan dess ska det flyttas, ja om bara 4 veckor närmare bestämt. Sen förväntar jag mig en äventyr. Stora äventyr. Lämna Halmstad, lämna landet för att spendera en tid på varmare, exotiskare och vackrare platser än här. Kollar bilder från cypern, världens lycka. Hoppas på att lika bra som den resan blev kan nästa bli, och lite där till. Nu ska jag planera upp detta.
Vi två lyckades få denna veckan att bli till världsklass.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vart ska du flytta?? :o

2013-09-23 @ 16:57:16
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0