Nu är jag på plats, äntligen.

Helgen gick fort, men oj med saker jag fått gjort. Städning, shopping & flyttning hela lördagen, och på kvällen var vi hembjudna till svenni på en riktigt lyckad kväll. Söndag morgon upp och hoppa halv 8 (kalaspigg) och började flyttandet inget. 10 timmar senare var lägenheten i princip klar, och jag åkte ut till maxi och fyllde en vagn med allt som kan tänkas behövas i matväg. Kändes underbart att vakna upp imorse, sovit som en stock & det första jag ser är min drömlägenhet som jag länge längtat efter. Nu är detta mitt nya hem, precis så som jag ville ha det & jag stortrivs redan. 
Från lådor & saker överallt.. till en mysig lägenhetsdröm
Mysig morgon, med god frukost innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0