Mobilbloggar

Godmorgon från Lilla Klippstugan! Sitter på salongen och inväntar dagens första kund. Blev en lång dag på salongen igår & tvingade mig bort till TK för ett träningspass efteråt trots allt så idag känner jag mig trött och träningsvärk i hela kroppen från tisdagens Body Pump. Fullbokad vecka från morgon till kväll, så jobb finns det gott om för tillfället. Börjar bli förjädrans trött på att jobba själv nu, inne på 8e veckan nu sedan min älskade chef blev sjuk.. inte mycket att göra åt detta men börjar bli tokig på att vara här själv. Igår var det trist och regnigt väder och då känns det ännu tråkigare.. Så sprang upp till Ica och unnade mig en rejäl påse med massa choklad. Trött på alla dieter, viktnedgångar hitan och ditan som har rubbat hela Sveriges befolkning snart, så jag unnar mig lite gott och njuter av livet istället. Nu mina vänner har jag lättat på hjärtat lite, dax för jobb!! 💕





Kommentarer
Postat av: Sara

Kämpa på hjärtat <3

2013-10-10 @ 14:13:15
URL: http://frookenpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0