Höstrugg storm och livet

Starta veckan med att sitta fast på jobbet, full storm ute.. all trafik inställd och strömavbrott. Där satt jag i mörkret som ett fån. Men inte ska en storm hindra mig och mina planer, pizzanight med familjen var det & så blev det.. bara lite senare än tänkt. Lugn vecka på jobbet, jättedeygt när man är där själv. Äter godis dagarna långa, det ända som piggar upp en donna som mig. Trött & dåligt med jobbmotivation för tillfället. Just nu på besök hos päronen, god mat och lite skitsnack innan jag drar mig hemmåt igen, till min lägis där jag för tillfället trivs som allra allra bäst. 
Vill ha sol & värme!!! Bli brun, leva livet & upptäcka nya fina ställen i världen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0