Flyttdax för hela familjen Olsson!

Då var helgen slut, tiden springer iväg fort när man har kul. Sitter och söndagsmyser för sista gången i detta hus. Känns lite konstigt ändå, jag älskar vårt boende här på Bergsgatan.. men samtidigt redo för nytt. Hela gårdagen spenderades på gekås med Sara där det shoppades ordentligt inför flytten. Idag har jag gjort lite småärende, varit ute en sväng och kollat på familjens hus dom flyttar in i nästa helg & avslutade med ännu lite shopping, så nu kan jag checka av både soffbord och matta. Nu hoppas jag denna kommande vecka flyter på bra, ser fram emot nästa helg.. Då mina vänner, då är det äntligen flyttdax. 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint det ser ut! Verkligen! Vart var det? Söndrum? :)

2013-10-21 @ 23:36:38
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0