Välbehövlig ledig dag

Tisdag, vilken Underbar dag. Fick besked tidigt imorse att jag blev ledig pga lite strul på jobbet. Gick upp och åt frukost, i lugn och ro för en gångs skull. Låg och drog mig i soffan tills jag kände mig redo för julklappshandling och shopping på stan. Har fått gjort massvis idag, och många julklappar är nu inhandlade. Även hunnit med storstädning av lägenheten, shoppat, lagat mat, hälsat på familjen, sprungit ärenden, slått in julklappar, gjort fina julkulor, varit på spinning, fikat & avslutningsvis varit en sväng hos brossan och spenderat kvällen. Minns inte när jag hade ledigt en dag såhär mitt i veckan, guld värt säger jag bara.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahah de säger mycket gulliga och konstiga grejer här i Norge ;)

2013-11-30 @ 17:49:13
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0