♥ Landat skönt i soffan

Söndag, och ja ni som känner mig vet att hatet mot denna dag är stort.. Men senaste tiden har även söndagar varit bra, lika så idag. Pigg och glad redan vid 9 imorse, varade väl inte såå länge dock då jag hade tvätt tid imorse och allt som kunde gå fel gick fel, typiskt my olsson jag vet. Men efter alldeles för lång tid i tvättstugan & några anfall senare cyklade jag hem till mamsen, åt frukost, mös lite, lånade bilen och gav mig ut på äventyr. Ja sen har jag flängt runt i Halmstad hela dagen i jakt på saker till lägenheten och med ett (jävligt) dåligt lokalsinne tog detta cirkus fyra timmar. Köpte mig en påse naturgodis (vad annars) för att överleva, viste som vanligt precis vad jag ville ha, vilket oftast är det som inte finns. Men skam den som ger sig. Mätt på godis begav jag mig sen vidare en kort sväng till gymmet. Hopp in i duschen, och nu senaste timmen har jag sprungit runt här som en tok halvnaken med hög musik i hela lägenheten, vikit tvätt, lagat mat (håller på) dammsuger, sjunger lite och bara älskar att bo själv och ha tio bollar i luften samtidigt. Skönt att landat i soffan nu dock måste jag erkänna, puuuh.
4 timmar tog det, men klockan jag var ute efter är nu MIN. Har även köpt en massa mysigt julkul som
ska pyntas här hemma om cirkus två veckor. Även en gran, av plast.. trodde det aldrig. men så blev det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0