Ingen gnista

Bode skaffa mig en dagbok, perioder som dessa behöver jag bara skriva, ja eller framför allt prata av mig. Lätta på hjärtat. Kan inte riktigt tänka klart, klarar inte av att vara ensam som jag i vanliga fall älskar så spenderade ännu en kväll hos familjen igår, kändes underbart. Veckan har varit fullständigt upp & ner vänd, tänker för mycket men får inget gjort. Uppe halva nätterna, kan inte sova, tränar inte, vill inte gå upp på morgonen, ingen ork, igen gnista. Byter för tredje dagen i rad ut frukosten mot pepparkakor. Äter ingen lunch byter allt mot onyttigheter, hoppar över passen jag har inbokade, mår illa varje dag, irriterad, förvirrad, det är konflikter och jag är allmänt jävla pisstoff för tillfället. En dag kvar, sen är det helg. tid till att pusta ut. Skönt! 



Kommentarer
Postat av: Pillen

Feel ya girl. Livet är inte alltid på topp. Suger ju just nu här med ska du veta!
Men snart jul <3

2013-11-21 @ 22:02:59
Postat av: Till pillepjonken

Oj kolla vilken sötis som tittat in!! Nja inte direkt, men nu är det fredag!! Hoppas det är bra, bättre med dig <3

Jaa, snart jul. Så mysigt!!

2013-11-22 @ 08:25:06
Postat av: Sara

Du vet vart jag finns bästa

2013-11-24 @ 19:23:01
URL: http://frookenpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0