♥ Fars dag, det ska vi fira.

I fredags var det bara pang rakt ner i soffan efter jobbet, en kväll bara för mig själv, dödstrött. Åt gott, en rejäl skål med choklad, idol och somnade gott efter några timmar. Lördagen bestod av träning, städning, handla, tvättning, och en runda på stan (mer vuxenpoäng än någonsin tidigare) sen hem och fixa iordning inför kvällen. Fick hit goa tjejer & killar under kvällen, drack vin, bjussade på kex, ost, pesto, oliver och massa gott som vi satt och mumsade på hela kvällen med musik och gott sällskap. Idag är det söndag, en riktigt slappesöndag. Ikväll ska jag hem och hälsa på familjen, fira min favoritgubbe eftersom det är Fars dag. ♥
Tillbringar större delen av denna söndag i soffan, goda pestoknäcke & dricker mitt nya favorit te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0