♥ början på något nytt

 
Tänker tillbaka och märker plötslig hur nöjd jag är över mitt 2012 som har varit det bästa året i mitt liv, faktiskt. Klarade i våras mitt delprov, fått jobb, studenten, balen, burit min drömklänning, körkort,fyllt 19, studentfester, maskinen, båstad, hållt igång aktivt med träningen hela året, skrattat, gråtit, gjort om rummet, nattdopp i havet, träffat nya människor,  utvecklats som bara den som person, malmö, aviccii, champangefrukost, cyklat full och barfota, picknickat i spöregn, svurit, hatat, älskat, insett hur mycket vissa personer betyder för mig, umgåtts med främlingar, pussats, dansat, ramlat, skrikit bort rösten, varit med om dom sjukaste festligheterna någonsin & gjort många dumma saker. Men jag ångrar ingenting, inte en sekund. 

Kommentarer
Postat av: Persii

Love you

2013-01-08 @ 16:08:02
URL: http://frookenpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0