♥ 2013 HAR VARIT ETT FANTASTISKT ÅR

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja, massvis. Bra som dåligt.

Hur har ditt 2013 varit? För det mesta ett riktigt bra år.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? På vissa delar, ja

Bästa boken du läste i år? Bara läst en bok och det var om Mr Grey såklart. Gillar!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En grym jävla 20årsdag. Check!

Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Hm den har som alla andra år varit min egna stil, måste säga att den blir bättre med åren. Men en salig blandning. Mycket svart. 

Vad fick dig att må bra? Fantastiska människor i min omgivning, veckan i napa, min familj, min magkänsla, sommaren och miljontalt andra saker.

Vad fick dig att må mindre bra?  Mindre bra människor som man tyvärr delar samma planet med, mitt jobb och när folk som jag bryr mig om inte mår så bra som dem borde.

Har du gjort något i år som du är stolt över?  Ja, självklart. Flyttat hemifrån, sagt upp mig från mitt jobb, ställt upp för andra och gjort saker jag aldrig gjort tidigare.

 Något datum från 2013 som du aldrig kommer glömma?  11/7   1/8  1/9 och 27/10  

 Bästa köpen under året? Resor, min soffa och min cykel skulle jag tro. (jag älskar min cykel)

Nämn några bra saker du varit med om 2013: Oj, vart ska jag börja? Veckan i napa, fullkomligt underbar, flytten till min egen lägenhet, varit på min 7e och absolut bästa håkan hellström konsert, bokat resa till thailand, träffat fantastiska människor, firat mamma på cran canaria, tatuerat mig, sprungit mitt första lopp på 1mil osv osv osv.

Vad spenderade du mest pengar på? Resor, inredning och choklad. 

Vilka sånger/ artister kommer påminna dig om 2012? Wake me up med Avicci & Ben Howard.

Vem har du umgåtts med mest? Sara och annie.

Bästa minnet från 2013?  Oj, kan inte komma på ett bara. Men som sagt, veckan i napa var bra bättre bäst. Och där ingår tusentals minnen.

Hur många kysste du? Ojdå, 0-10 kan jag väl iaf säga.

Har du haft ett förhållande under 2013? Nopp

Är det något du saknade år 2013 och vill ha 2014? Ja fler mysiga stunder, mer kärlek. Mer skratt och mindre tårar.

Vad önskar du att du gjort mer 2013?  Mer galenskaper! Det får jag aldrig nog av. Ung och dum en gång, det kommer jag leva på några år till iaf.

Vad har fått dig att gråta under året? Oj mestadels är det nog ren ilska som behöver komma ut när jag gråter. När det är för mycket på en gång, att jag saknat vissa personer. Senaste tiden har jag gråtit lite titt som tätt både till bonde söker fru och paradis hotel haha. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Lägga ner så jävla mycket energi på andra människor. Och kanske ätit lite mindre godis hehe, ska nog försöka trappa ner till 6 dagar i veckan iaf.

Har du saknat någon? Ja

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Var lite mer ego, för det är alla andra ändå. Gör det som känns bäst för dig och LEV LIVET till max.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0