♥ När viljan tar över

ÄNTLIGEN. Tre månader utan träning, noll motivation & inte ens tänkt tanken på att sätta foten på gymmet som tidigare varit mer eller mindre som mitt andra hem. Äntligen har jag kommit igång igen, och det känns underbart. Löpning 3 dagar i veckan senaste veckorna vilket resulterade att jag anmälde både mig och mamma till Prinsensminne 2013. Så i lördags, 11.00 sprang jag mitt första lopp någonsin. 1 mil, vilket jag aldrig klarat tidigare. Med bra tempo, inte ett enda stopp och en jävla vilja som gjorde att jag var i mål igen efter 56 minuter. Kan inte annat än att vara stolt över mig själv, verkligen. Och fler lopp ska det bli! GO.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0