♥ Jag behövde något att längta till

Om en vecka fyller min lillebror 15, plötsligt inser man att han inte är så liten längre. Om två veckor konfirmeras han och även detta ska firas. Samma vecka bär det av till malmö för att se avicci live. Om tre veckor går jag balen, i världens finaste klänning. Om fyra veckor ska jag göra mitt teoretiska delprov i frisör. Om fem veckor tar jag studenten. Och där efter är det sommar, årets bästa tid framför sig. Ingen mer skola som väntar, aldrig någonsin. Kan inte fatta vart tiden tar vägen. Detta kommer bli grymt!
                                                               Tänka sig att dessa småskitar börjar bli stora!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0