6 MARS ♥

mjaau   ♥

Såå, här kommer lite från fredagen igår! :) Efter en väldigt chill dag i skolan tog sara & jag bussen ner till stan, Jag la undan ett par nya gympatajts & två träningslinnen som mamma fick gå o köpa sen, skitsköna! sen efter en stund på michelle också till stan, vi gick runt i affärer och handlade lite såntdär., Sen efter några timmar på stan tog vi en prommenad hem till michelle,  snackade, käkade tooast och spelade hennes WiiFit, och fyfan va kul det är eller! haha, det är värsta drogen, går inte att sluta spela det., så där satt vi i stort sätt hela kvällen. Sen gick vi ner till macken o köppte lite godis o så, och sen fortsatte vi med Wii, kvällen med tjejjerna var skitkul o mysig, tack så mycket sara och michelle.

PEDDOVARNING ?
Här är våran lilla 'dialog' med peddogubben som började
snacka med oss när vi satt i gallerian, o drack powerking! :o


Han: hej tjejer, ska man inte vara 18 år för att dricka detdär?
Jag: haha nej, det är energidryck!?
Han: jahaja, såndär Red Buuuull, eller?
Jag: aah typ,.
Han: Va heter ni dååå?
Vi: My & Sara (vet inte vrf vi sa det med xD)
Han: jahaja, jag heter Kenneth, och kmr fårn helsingborg.
jag är bara här på antikrumda, och letar efter gammla saker.
Vi: jahopp, så trevligt då!
Han: Ja vad gör ni på stan då, letar kläder o sånt eller ?
Jag: mjo, bland annat! ^^
Han: Ja, ni har ju väldigt fina kroppar, så det kan väll inte vara så svårt?
Jag: ehm.. neaj det är inte så svårt ?
Han: jaa, ni har väll storlek 32 eller nått om man får gissa.
Jag : ja, preciis! (började bli lite trött på han nu)
Han:  Jag skulle inte kunna höra av mig till dig eller nått?
Jag : ehm va, nej ?
Han: men kan ju ta ditt nummer till mobilen elr nått då?
Jag : neaj, jag ger tyvärr inte ut det.
Han: aha, det gör du inte,. ?

Och sara satt och skrattade hela tiden på denna jävla bänken, och jag kunde knappt titta på han utan att börja skrattar, fick fan kramp i magen!. Men seriöst, ofta man ger sitt mobilnummer till en 50gubbe som tycker vi har fina kroppar? harregud asså!


Rockar rockrint & går ballansgång på WiiFitt, skitkul verkligen & svårt  ^^,



Michelle rockar rockring, hahaha fyfan va kul det var asså! Hon tar verkligen det
på blodigt allvar, haha! <3

Kommentarer
Postat av: S A R A

HAHHAHAHAHAHAH;! så jävla kul dag igår!!!

men gubben var äckel! usch !!!



PUSS PÅ DIG <3

2009-03-07 @ 16:14:19
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Michelle

HAHHAHAHAH !!

Jag knäcker mig, jag vet verkligen hur man rullar höfterna ÖVERDRIVET , men kul var de !



PUsss<3

2009-03-08 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0