26 MARS ♥

HEEEEJ :*D
jao, har varit lite dålig med att skriva sista dagarna har jag märkt menmen dt kommer igen! :) idag hade vi engelska nationella prov, och det känndes som att det gick rätt bra endå så vi får väll hålla tummarna. När jag kom hem från skolan var dt meningen att jag skulle plugga på tyskan, men råkade sommna inne hos mamma som ligger sjuk i sängen, sov i 3½ timme, vaknade sen av att maten var klar, så får väll se hur tyskan går imon då!

Imorron är det redan fredan, veckan har gått hur fort somhelst!
Blir frmodligen ug med konfan på kvällen, men få se hur dt blir :)
nu ska jag dejta kudden jag, hoppas ni haft en bra dag idag då.

tingeling tingeling / mysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0