2 MARS ♥

mjaau   ♥

Igår kännde jag verkligen inte alls för att gå till skolan idag, men dagen var nog den mest slappaste på länge. Förutom att jag vaknade 20 minuter innan bussen skulle gå idag, så har dagen bara varit bra! hiihi, Hade sovmorron till 9 idag, och första lektionen var hemkunskap, gjorde brännda kanelbullar med pillen, haah inte så lyckat men dom gick att äta iaf. Sen efter hemkunskapen hade vi gympa, där vi dansade streetdance, riktigt kul med shiet va svårt! Och efter idrotten skulle vi haft syslöjd 1½ timme, men den var inställt då vi slutade ist, 13.00 :) Så sofie,sarah o jag tog bussen in till stan istället,. gick runt o kollade lite & satt på donken rätt länge o snackade o käkade. Mysigt! Nu har jag precis duschat, och ska alldeles strax äta, skit hungrig! Ha det så bra! PUSS & KRAM SKUMMBANAN  ♥  mysan


Mjo, snacka om att det går upp & ner här, lika spännande varje dag (:

Kommentarer
Postat av: Michelle [lekkompisen på fredag]

hihi, lyllo er och sluta 1! :O

vi fick gå ENDA till 3... jag orkade seriöst itne heller skolan idag, men man måste. tänkte att jag skulle kika in på din blogg, NICE ! vem vet, du kanske just fått en ny bevakare ? <3

puss på ögat ;* hahahah:D

2009-03-02 @ 22:24:28
URL: http://cliickit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0