19 MARS ♥

MJAAU,  vååren är äntligen tillbaka !! ♥
Imorse var det lite småkyligt precis som dt har varit dom andra dagarna nu sista tiden,. men sen kom solen fram och nu är det ju värsta vårvädret här i lilla sommarstaden hlmsd. Så nu har jag tagit fram conversen, skinnjackan och andra vårkläder, laddar förfullt för fint väder nu framöver, så hoppas att det håller i sig & blir lite varmare! ((:

Dagen idag har bara varit bra i skolan, alla har varit glada och lektionerna ganska chill, precis som dt ska vara i skolan! ((: Efter skolan åkte jag bara hem, och nu sitter jag här med musik & äter nudlar, mums säger jag bara! Redan fredag imorron, harregud va veckorna flyger iväg! vet inte om jag ska göra ngt speciellt idag, förmodligen ska jag ut o gå en runda i det superhärliga vädret.       puss   ♥


Provade lite kläder, detta får nog bli morgondagens outfit, i thiink! (:   ♥
Svarta leggins - Gina tricot 99:-
Rött långt linne - Gina tricot 99:-
Heidi Klum tisha - MBK 250 Bath
Svart skinnjacka - JC 900:- (har jag för mig)
Röd/vita converse - tretton 400:-


Kommentarer
Postat av: sara

låååter som en bra dag idag ja, och den har faktiskt varit toppen bra ;D



snygga klääder :( me like!

puss på näsan :*

2009-03-19 @ 17:04:29
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: sara

snygga kläder (: **

2009-03-19 @ 17:04:44
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

tack så mycket! :)

2009-03-19 @ 17:42:46
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0