14 MARS ♥

mjaau   ♥
Åkte till Linnèa vid sjutiden ikv,. vi käkade en massa gott som chips, godis, klass med marränger & grädde och såntdär jättenyttigt ni vet (: Till de kollade vi självklart på melodifestivalen, som jag kmr skriva lite mer om längre ner på 'andra delen' av inlägget. Efter melodifestivalen så bytte vi kanal o då var det Wallander, och självklart var vi tvungna att kolla lite på den, men det går inte att bara kolla lite så vi kollade klart på den. Och efter det så blev det ännu en film, men kollade bara lite på den, för jag sommnade såklalrt!  haha.




Asså helst ärligt, jag tyckte att vem somhelst av alla bidragen kunde ha vunnit, men inte Malena, en vit/blondhårig 40 åring som sjunger opera, vem vill igentligen höra henne på radion nu framöver? Fattar verkligen inte det !?
-
Själv så tycker jag att det fanns väldigt många bra detta året, och hade igentligen ingen direkt absolut favorit, med emd, måns, alcaztar var riktiga schlagerlåtar!
Emelia: Låten var verkligen jättemysigt, men ingen direkt vinnarlåt tycker jag. men hon är supersöt och det är kul att hon "har kommit tillbaka" för jag lyssnade på henne när jag var runt sex årsåldern :)   Sarah down finer: Hennes röst är verkligen enormt vacker, låten var bra men inget direkt ös i den. Men hon var jätteduktig!  Måns: Här har vi en riktig schlagerkung! Han skulle lätt kunna ha vunnit, han var absolut en av dem bäst, han strålar på senen och äger verkligen!  Caroline af ugglas: Helt fel för att vara med på melodifestivalen, visst hon är som hon vill vara men hon har ingen framstrålning på scenen och låten var riktigt tråkig, texten var det inget direkt fel på, förrutom dedär snälla snälla snälla?  Alcaztar: Dom var också riktigt bra, dom ägde scenen! ´Det är sånahär låtar som ska vara med i melodifestivalen, dom var helt klart av de bäst!  Agnes: Trodde faktsitk inte att hon skulle vinna, och det gjorde hon inte heller! Men hon är unge, och har en jättebra röst. även denna låten var bra till melodifestivalen.  H.E.A.T:  har aldrig hört talas om dom, men dom hade ös i låten & den var riktigt bra faktiskt, även dom var en av dom bättre.  Sofia: Hallå? Detta är svenska melodifestivalen, visst är det okej att sjunga på engelska med grekiska, där går gränsen tycker jag! Själva låten var igentligen bra, om den skulle varit på engelska skulle den nog gott längre!  Molly: Hon är sexton år, och sjunger som en trettiåring! Hennes röst är verkligen jättevacker, speciellt för att vara så ung som hon är. och jag tycker det var riktigt tråkigt att hon fick TVÅ poäng bara, så dålig var den verkligen inte.  EMD: även här har vi tre kungar, dom är fett bra verkligen! Dom strålar som solar på scenen, och bara rockar! Dom kan både dansa och sjunga, och publiken älskar dom. och rosen i slutet var riktigt gulligt, dom var lätt en av de bästa låtarna.  Malena: jag måste bara säga precis som jag tycker, hon suuuger! Asså detta var bland de värsta låtarna jag har hört på läääänge! Opera ? Det är melodifestivalen, och det ska vara schlagerlåtar. Men denna var verkligen hemsk!

Dom tre bästa var helt klart..   ♥
x Måns
x EMD
x Alcaztar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0