12 MARS ♥

mjaau   ♥

Skolan idag har bara varit bra tycker jag faktiskt,. även fast vi hade dansuppvisningen på gympan, fick bara G men är endå nöjd med det för fyfan va svårt streetdancen var, helt sjukt verkligen! och sen efter det hade vi ju no provet, haha vårat vikarie är,. hm jaa lite speciellt och klassen dampade sönder. Hahha skrattade så jag kunde knappt andas! sen vid tretiden tog jag bussen hem o nuu sitter jag här,. ska nog kolla lite tv elr film sen och äta! :)

Idag fyller mammie år,så det blir ingen yoga för min del idag,
ska istället äta lite gott här hemma och fira henne ikväll!  (':


Hade för mig att det brukar vara ganska mysigt vädet i mars endå, men
jag har nog fel tror jag, för det snöar en himla massa ute idag! åååh -.-
är så j'vla trött på minutgrader, snö och vinterklderna nu asså,    puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA! omg vad jag skrattade när vi satt där med S, T och vikarien! :)

2009-03-12 @ 17:11:40
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0