SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN ♥

Här är svaren på era frågor ni har ställt, tack så mycket för 37 frågor

Vem skulle du vilja byta liv med för en dag? Jag vet inte vilken person, men jag skulle vilja byta liv med en kändis för att se hur deras liv är en helt vanlig dag och hur jobbigt det igentligen är.

Ditt bästa minne?
Jag har så sjukt många så jag kan faktiskt inte säga ett.

Vilka bloggar läser du dagligen?
Jag är inne på Kenzas,Stinalee,kissies och foki minst en gång per dag. Och sen är jag inne på massa 'små bloggar' och pratar med folk också.

Vad är det bästa du vet och varför? Gud va svåra frågor ni ställer! Det finns så himla mycket jag verkligen älskar så jag vet inte!

Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle det då vara och varför?
Hm, jag tror jag skulle välja Foki isåfall. Hennes blogg är så sjukt tuff!

Favorit godis?
Choklad, sura & vissa laktis

Vad tycker du om min blogg? (fridasjoblom.blogg.se)
Jag tycker om den jättemycket, eller kanske mer dig som person? Du är iaf en så himla glad och positiv tjej som man alltid blir glad av när vi skriver till varandra, och det gör att jag gillar din blogg.

Vad heter du i mellannamn? Matilda

Har du syskon?
Ja, en lillebro på 12 år och en storebro på snart 18.

Om du bara fick äta en sak i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Jag kan inte ens tänka tanken, jag är helt galen i mat! :D

Om du skulle skriva en bok om ditt liv såhär långt vad skulle den då heta?
Om det bara skulle vara en "kul att ha bok" som bara jag själv läser typ, då skulle jag nog döpa den till "Att leva livet som My gör" eller nått liknande, lite tråkigt men sant. Hah

Hur kommer det sig att du startade bloggen? Det började med att jag läste typ kenzas och kissies bloggar, och sen ville jag också börja bara för skojs skull.

Är du allergiskt mot nått?
Ja, jag är allergisk mot pälsdjur, gräs & pollen

Vad har du för planer mot framtiden?
Jag har precis kommit in på frisörlinjen, och jag har alltid velat ha en egen frisör salong, så kanske blir det mitt jobb i framtiden? Ännu har jag inte så mycket planer, men vill gärna ut och reda mer.

Favvofilm? Titanic kmr alltid vara en av dom vackraste & hemskaste filmerna jag vet, och jag älskar den. Men 'taken' är en jättebra film, hemsk men jättebra. Och så gillar jag ju massor med andra filmer klart, men är så himla dålig på att minnas namnen
.

När började du lyssna på TH? Jag började lyssna på th sommaren 2007

Vart skulle du vilja resa just nu?
Jag åker hellre på semester på vintern när dt är tråkigt väder här hemma. Men typ London elr nått skulle varit kul.

Har du någon dold talang som ingen vet om? Jag kan slicka/ elr iaf nudda näsan med tungan *stolt*

Vem är din idol? Min idol,. När det gäller musik så är det typ Lady Gaga, th & jb

Vad ska du göra i sommar?
Jag ska för det mesta ta det lugnt & ha kul med mina älskade vänner, och det är inget jag direkt tackar nej till! J

Vet dina föräldrar om din blogg? Ja, båda vet om att jag bloggar! Och pappa har varit inne på den och läst nån gång då o då!

har du någon tvångstanke? Ja, det har jag verkligen! Asså det bara dyker upp en tanke ibland att jag måste göra, röra och säga saker, helt wierd saker iaf! Typ att jag måste alltid dra tandborstens botten mot handdukten innan jag använder den? HAH!

vilken är din förebild?
Hm, jag har ingen direkt förebild så faktiskt.

hur många unika har du om dagen? Det är väldigt olika, beror på hur aktiv jag är!

vad tycker du om min blogg, (esth.blogg)
Jag har inte läst den speciellt mkt faktiskt. Men bara det att du är trevlig & jag gillar din design för att man vill fortsätta vara inne på den iaf!

Vad gjorde du för 1 timme sen? Jag låg på stranden o solade.

Läser din familj & irl-vänner din blogg? Min familj läser den inte, men pappa har kikat in nån gång. Och mina vänner som har bloggar läser min.

Vad bloggar du allra helst om? Jag bloggar om det som dyker upp. Alltså lite från mode, vardag till vänner och musik, typ!

Hur är en underbar sommar, va skulle du göra? hur skulle vädret va? osv.
Hm, en underbar sommar för mig är fint väder så man kan ligga på stranden. Att få umgås med mina nära o kära, hitta på roliga saker tsm med personer jag tycker om och resa till fina ställen, det är en underbar sommar för mig!

Om du skulle vara den personen som hade talan om hur du skulle rädda vår planet, va skulle du då göra? Haha, svår fråga! Jag kan faktiskt inte komma på en plan nu på sekunden.

Hur gammal är du och vart bor du? Jag är 15år (93:a) och bor i Halmstad

Tjänar du pengar på din blogg ? nej det gör jag inte

Om du fick ha sex med vilken skådis du ville, vem skulle det vara och vrf ? åh gud, det finns ju många man drömmer om, haha! Men Ryan Sheckler är ju iaf en av dom jag inte skulle tacka nej till. Men jag har inte bara sex med någon för "för att" men ja xD

Har du ngn gång kastat sten på en colaburk? Nej det har jag inte, hah!

Vem av dina irl-vänner tkr du sämst om(säg inte namn bara skriv vrf.. sånt är kul!) Jag tänker inte berätta om just en person. Men jag kan iaf säga att jag tycker inte om "vänner" som är falska, inte går att lita på, inte står för vad dom tycker, inte är ärliga och verkligen inte personer som härmas bara för att försöka passa in.

Hur ofta äter du på en dag? Runt 4 gånger ungefär. Jag bara älskar mat! :D

Vad är din största dröm som du försöker uppnå här i livet? En av mina största drömmar i livet är ju såklart att få ett liv tsm med tom kaulitz, hihi! <3


Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Sv: Nej asså det ska ju bli dåligt väder nu fram över, De var det jag menade :p

2009-07-03 @ 19:23:08
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: tihi ohyäh :D

2009-07-03 @ 19:31:57
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: Matea

Svar; Jadå, bra svar :D

2009-07-03 @ 19:45:28
URL: http://mateamarin.blogg.se/
Postat av: Mirna

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace



2009-07-03 @ 20:01:19
URL: http://metrobloggen.se/miiia
Postat av: Linda - She with the colors

Rösta gärna på mig här så blir jag glaá! :D ; http://niiiiilla.blogg.se/2009/july/finalister.html#comment

Nummer 5 är jag ^^.

2009-07-03 @ 21:28:52
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: IDA WARG

Jasså tycker du det :)

Hoppas du haft en bra dag!

Natti Natti

2009-07-03 @ 23:06:57
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv; Klart jag gillar Tokio Hotel ;D <3

2009-07-04 @ 01:24:09
URL: http://jeniis.blogg.se/
Postat av: LIENE

kul att läsa:D tack för en bra frågestund!

2009-07-05 @ 12:36:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: CLIP

Det är ju jättekul att läsa frågestunder, heh=)

2009-07-05 @ 20:05:23
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Bra svar och vad kul att du gillar min blogg (A) :D <3

2009-07-06 @ 19:40:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

nice :P.

2009-07-08 @ 00:25:18
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0