TIDSFÖRDRIVNING

Frågor & Svar om mig :')

Du heter:
My Matilda Olsson
Smeknamn:  Typ, Mysan ^^,
Låt just nu: metro station- skake it, fett bra!
Favoritalkohol: hmm, jag venne :)
Favoritcigarett: Don´t smoook, om det händer, så spelar ingen roll vilken sort
Favoritkaraktär i bok: inte en aning xD
Vad behöver du mest just nu? Pengar så jag kan shoppa loss totalt, mååste! (a)
Vad tror folk om dig? inte en aning
Vad får du oftast komplimanger för? Vené, men fått en hel del för mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? hmm, inget planerat precis !?
Hur imponerar man på dig? hmm, venne typ komplimanger o sånt
Brukar du skratta för dig själv? haha, händer väll.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "OMG DET ÄR JÄVLA NORDPOL UTE "
Hur gammal är du? 15 år & 2 månader, snart :)
Bostadsort: Älskade halmstad
Hårfärg: mörkblon typ, fast har just nu många blonda slingor i
Bästa tv serien: Andra avenyn & The hills
Vilket är världens bästa band? TOKIO HOTEL

Vem vill du gifta dig med? vill o vill, jag ska gifta mig med min tomiiiii :'D
Vad har du på dig just nu?
underkläder, jeans, vitt linne & babymilo tjocktröja
Vad är sämst just nu? hmm, mkt
Vad är bäst just nu? hmm, mkt :D
Beskriv dig själv med tre ord: just nu..  trött, hungrig, rastlös ^^,
Föredrar du att vara singel? hmm, beror på !?
Är du nöjd med dig själv? Finns inget att skryta över precis, men
Mår du just nu: Rätt bra
Vad ska du göra ikväll? Träna med Pilliie & Linnea
Vem hade du senast en seriös pratstund med: Julia, i thiink!
Är du seriös: Kan jag verkligen inte påstå, men iiibland! :D
Hur ser din frisyr ut: Slarvigt uppsatt i knut.
Vad är det för veckodag: torsdag
Vad gör du nästa år: Gymnasiet, förmodligen kommit in på frisörlinjen. HOPPAS <3
Har du utländska föräldrar: nein, svenska!


Kommentarer
Postat av: HANNAMEDIN

åååh, så fuskigt haha :D vill ha en sån tröja så jävla mycket ;D men min farmor och farfar är därnere nu, dom hittar den säkert, haha ;) har sänt bud med dom vettu :D

2009-01-29 @ 19:32:18
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tidsfördriv :D

2009-01-29 @ 23:15:53
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0