THAI BLOGGANDE ♥

Good Night :')

Ja, det blev en hendelserik dag idag elr vad man brukar s;ga :)
Resan med taxi from Koh Chang borjade 07.00 sen so blev det
bot resa over till Trat. Flyg from Trat till Bangkok, och sen so fick
vi 'ta taxi till hotellet. Hotellet e helt okej o s;ngarna e jette bra, de
e inte ofta man hittar bra s'ngar & kuddar tkr jag, haha :) men iaf.
Var framme vid 14.00 ungef;r, h'r i banhkok. Packade upp lite i
rummen. Och sen tog vi oss en promenad till MBK, omg s'ger jag
bara !? haha, fyfan va stort det var. Bara kl'der kl'der kl''der  typ
overallt. sju v'ningar. Och so fanns det mc donald's <3 do blir
man ju glad, iaf jag :D Hittade en hel del tycker jag, faktiskt.
♥   Nattiii p' er, saknar er mycket  ♥

x  DKNY PARFYM
x  RALPH LAUREN PARFYM
x  LJUSA DIESEL JEANS
x  LILA\VIT 'BABY MILO' TJOCKTROJA
x  SVART\VIT 'BABY MILO' TJOCKTROJA
x  VIT  T-SHIRT MED SVARTA LURAR P'
x  LURAR TILL IPODEN
x  2 T-SHIRTAR


Kommentarer
Postat av: sara

SAKNAT DIG ; Kul att du haft de braa<33

2009-01-20 @ 17:28:15
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0