THAI BLOGGANDE ♥

Heej alla hemma i kylan

Nu borjar resan g' mot slutet, just nu sitter jag i Trat flygplats.
Ska om ca 1 timma ta flyget till Bangkok, och vara d'r i tre dar.
Ska shoppa i det j'ttestora varuhuset MBK, hoppas jag hittar
massor med kl'der och saker d'r. Har h;rt att det e kallt hemma
i sverige nu, h'r e det varmt som tusan, men borjar bli lite jobbigt
med all sol alla dagar, s' orkar inte ligga och sola varje dag nu
l;ngre. Och nu i bangkok blir'e bara shopping och ut p' andra
'ventyr, Nu ska jag go & drick min tredje kopp med varm choklad.
Det e gratis fika h'r po flygplatsen, s[o man f'r ju passa po. Varma
chokladen e verkligen underbar. Men saknar er hemma v'ldiiigt
mycket nu, ska forsoka hitta en data i bangkok imorron elr ngt..
Ha det j'ttebra, PUSSPUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0