30 januari: GODNATT <3


MJAAU     ♥
mjoo, hemma från ug och har precis borskat tänderna & tvättat bort smink
och såntdär. Kvällen har väll bara varit bra tycker jag, Käkade först pizza
på k med bästa, och sen efter det så gick vi till kyrkan, och var på ug där
tills typ kvart i tolv elr ngt, härligt att träffa alla underbara människor efter
ganska lång tid igen :'D om jag inte är allt för trött, så ska jag förmodligen
till konfan på söndag, men får se! :) Nu ska jag iaf gå och sova, straax
Nattii nattii sötnosar, sov gott & dröm söta drömmar     x     mysan

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snyggt!

2009-01-31 @ 10:56:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0