Trettonde februari

MJAAU   ♥

Dagen började bra idag för en gångs skull, och det betyder
att jag slapp att försova mig, för det blir ju väldigt lätt att jag
gör det på morronen. Fixade till mig & klädde på mig, och
käkade frukost, och sen rusade jag ner till bussen. Skolan
idag har gått jättefort, lektionerna har varit väldigt chill och
tiden har bara rusat iväg känns det som, så det var rätt så
skönt. Sarah hade bakat en jättefin hjärtformad kladdkaka
som vi tjejer fikade på efter lunchen idag i skolan, mums !
Efter skolan så åkte jag hem, mitt internet funkade inte då,
så det är därför det blev så sent idag, med detta inlägget.
Efter nån timme hemma så fick jag extrem huvudverk, o
mådde allmänt dåligt, så jag gick och la mig vid 4 - halv5
tiden. Och sen vaknade jag igen av att mamma o pappa
kom hem från jobbet, och då hade klockan redan hunnit
bli halv sju,! satte på tv:n en stund, och nu sitter jag här,
eftersom att pappa har fixat internet (: Ska äta om ungefär
10 minuer, är super hunrig! har inte ätit ngt sen lunchen i
skolan. Ikväll ska jag bara ta det väldigt lugnt, är helt slut
och känner mig lite halvseg/sjuk, då ikv blir det väll bara
film, med en skål chips elr ngt annat gott. Hoppas ni får
en trevlig kväll iaf, även fast det är fredag den trettonde.
PUSS & KRAM SKUMMBANAN  
  mysan


DAGEN OUTFIT
Svarta leggins - Ginatricot 99:-
Röd tunika/topp - JC -runt 200:-
Vita benvärmare - BikBok 99:-
Svarta skinnströvlar - Din Sko 999:-
Svart Chanel väska - Bangkok 1000 bat :-
Canada goes jacka - Bangkok 3500 bat :-


Hade lablektion på no:n. Höhö kul! Skulle kolla DNA på en kiwi >.<

   


Idag tyckte våran so lärare av ngn anledning att
vi kunde ta det lite lugnt på lektionen, inte så likt
henne menmen.. så det blev att vi hade på en
'storbildsskärm" och lyssnade på musik och
kollade musikvideos, sen hade vi redovisning.

Kommentarer
Postat av: L I N N È A

Sv: Asså du vet de elskåpet vi har, den "luckan" hade vi ställt i data rummet av ngn konstig anledning så rätt som det var så rammlade den och slog i min data..Fick TVÅ repor i den också lossnade typ skärmen :S

2009-02-13 @ 22:07:01
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: L I N N È A

Glad alla ♥- dag!

2009-02-14 @ 10:43:15
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0