tolfte februari *

MJAAU  

äntligen hemma, men ska snart åkte iväg igen! höhö. Eftersom
att jag skulle ha omprov på matten idag så fick jag stanna kvar
tills klockan var halv 4 = omprovstiden! Och så gjorde jag provet
på typ 50 minuter eller något, så jag var inte hemma förrens halv
fem idag, jipi!  Har precis lagat lite mat, käkat och läst igenom
tyskaglosorna tlls imorron, nu är klockan 18.05, och om en kvart
går bussen till F&S, ska träna yoga med mina gulliga brudar :D
Skolan idag har varit bra, förutom vårat lilla anfall/duskution
efter gympan, men det var bra! men blir bara på irriterad på
vissa saker, men nu hinner jag inte skriva mera tror jag, lite
bilder och sånt kmr nog ikv, och kanske har jag något annat
kul att skriva om då, nu måste jag fixa lite & sen chiiila ner till
bussen, så jag inte missar den denna veckan också ^^,
PUSS & KRAM SKUMMBANAN
    mysan

Kommentarer
Postat av: sara

HAR VI TYSKA GLOSOR TILL I MORRN ?! ;O

2009-02-12 @ 18:54:32
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0