tionde februari

MJAAU   ♥

Skolan idag har väll bara varit bra tycker jag, även fast jag var
riktigt riktigt trött första lektionerna, som vanligt så låg bästa o
jag och typ 'sov' på två fortöljer på mentorstiden, sen hade vi
matte, engelska och sist no, är så himla trött på denna no:n
som vi har nu asså. I typ två veckor har vi jobbat om gener &
hur vi har fått vårt utseénde och såntdär, och våran såndär
lärakandidat har gått igenom samma skit snart 5 lektioner i
rad, Vi fattar lix hur det gick till nu, vi jobbar om samma om
och om igen. Iaf, efter den trååkiga no:n så slutade vi, och
jag åkte ner till stan med bästa amalia, super mysigt! föst
gick vi till telia där vi skulle fixa min mobil som är lite cp.
sen til synsam där vi skulle fixa hennes glasögon som var
ännu mer cp, eller rättare sagt så var dom typ krossade,
haha!  och sen köpte vi godis, 'förlåt mig själv' men jag va
tvungen att ha lite godis >.< sen så provade vi massor med
olika kläder, shoppade lite granna, och sen vid femtiden
tog jag bussen hem igen. Satte direkt igång med matten,
som jag ska ha prov på, på torsdag. Om 25 minuter börjar
andra avenyn, missa inte det! och sen ska jag nog ta och
sova lite tidigare idag, är så himla trött hela tiden. ihihi ! :)
PUSS & KRAM SKUMMBANAN
    mysan


NO:n ! gud va trååkigt detta är asså, bara massa papper & frågor !?


Dagens lunch blev,. lite av denna lilla potatisen och ett litet pet i såsen.
sen märkte jag 'usch va äckligt!' så tog jag ett knäcke istället. Jag är
kanske lite kräsen av mig.. Men skolmaten är verkligen skit äcklig !!

________________  ♥  ________________


Dagens outfit
idag blev,. min vita älskade heidi klum t-shirt från thailand.
Superskön och ganska så stor. Till det hade jag mina ljusblå dieseljeans
som också är från thailand, och håret hade jag bara lockligt & klämma :)

* Dagens shopping blev igentligen inte så jättemycket, väntar hälldre
tills lite mer vårkläder kommer, mysigt ! :) Men det blev iallefall en vit
t-shiet från gina tricot, det var rea så den kostade 29:- superbilligt ju!
och sen underkläder ifrån H&M, har precentkort där så får passa på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0