sjuttonde februari

MJAAU  ♥

Igår var jag somsagt med pillen, och sen sov hon över
här. Vi typ, kollade film,satt vid datorn, spelade guitarr-
hero och och kollade på tv, Life of Ryan, jag älskar det!
iaf, vi ville inte kolla på ngn läskig film, för då kan man
ju inte sova, så det blev sune sommar, haha så jävla
bra eller! Vi somnade typ vid halv 1 - 1 eller nått sånt :)
Idag vaknade vi vid 9 tiden, och då kollade vi på filmen
prom night, den var faktiskt riktigt bra! Kan skriva lite
mer om den i nästa inlägg, för er som är sugna på att
se en bra film nu på lovet. :) men iaf, efter filmen så
åt vi frukost och sen efter en stund kom pillens pappi
och hämtade henne. När hon hade åkt hem så startade
jag med städningen i helvetet, mitt rum! det såg inte
riktigt klokt ut, haha! Vi sov nere i källaren inatt, för jag
fick inte plats med en madrass på golvet ens, har lix
prylar överallt., menmne nu är det rent & fint igen ! :)


Blogga vid datorn, kolla sunesommar & Life of ryan, o spela gutiarrhero :)

   
          FÖRE                         FÖRE           EFTER STÄDNINGEN
jag måste erkänna att det blev lite skillnad iaf, kanske inte bästa bilen
på rummet efter städningen, men kolla bara in min klädershög på min
fortölj innan, nu ser man iaf det fina mönstret på den. thihi :)    puss ♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

hahaha, så jävla typiskt dig att inte ha plats på golvet för de är för stökigt xd hahhah jag knäcker mig. hohohoh. <3

2009-02-17 @ 19:33:39
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Y A K I E

hahah jösses det var bra städat ;DD

2009-02-20 @ 16:27:51
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0