Rensa bland ridkläderna!

Har städat bland mina häst/rid saker nu. Hittade tusentals strumpor som
jag har letat efter, haha & mina grå tajts och en tjcoktröjja, hittade massor
med kläder som jag inte hade en aning om att jag ens hade kvar. Men iaf,
jag rider ju inte längre, och sköter inte min tjocka ponny längre heller, men
när jag stod där och höll i ridkläderna och kännde doften av häst & stall,.
saknade jag det endå lite.. det är ju så mysigt och allt, men endå orkar
jag inte sköta en häst, men ska iaf spara allt, ifall jag råkar ångra mig.. ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

svar, han jobbar där. är chef för alla svenska soldater där ;p

kramkram! :)

2009-02-09 @ 07:25:06
URL: http://lillavicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0