GODMORGON!

MJAAU   ♥

Klockan är halv 11, och jag vaknade för ungefär 45
minuter sedan. :) Ska strax äta lite frukost & kolla
lite tv, och senare idag ska jag träffa Pillen, vet inte
vad vi ska göra idag, om det blir en runda på stan
eller om vi är lata och bara kolla film, det får vi se
då! Har inte så mycket att skriva här just nu, för
dagen har precis börjat. Men jag ska försöka få
lite tid till att städa mitt rum idag också, för det
ser ut som ett helvete, hehe! ha det så bra !
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan

VAD SKA NI GÖRA IDAG ?
första dagen på lovet (:


ihiihi! Trött och nyvaken, (':

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag ska jag leka med jenny kanske, Om inte vill du leka med mig? :)<33

2009-02-16 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0