fjortonde februari

MJAAU   ♥

Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag idag då.
Dagen har jag spenderat med bästa Pillen. Vaknade
först vid tio tiden, sen satt jag här vid datorn ett tag, o
sen käkade frulle & fixade till mig. Vid halv ett tog jag
bussen till staden, där jag mötte pillen. Så gick vi till
rengnbågen, och fikade och satt där ganska länge,
det brukar ju oftast bli så! :) Sen gick vi runt på stan
och kollade och bara tog det lugnt,. Sen köppte vi
lite godis, och cyklade hem till henne. Fikade ännu
en gång, och sen satt vi vid datorn & kollade igenom
lite bilder från dagen. Sen tog jag bussen hem vid
halv 7, och nu är jag hemma & farmor och 'låssas'
farfar är här på besök, och ska äta o sånt här. ikv
blir det nog bara att ta det lugnt, har varit helt slut
nu de sista dagarna, så orkar inte göra något typ.
Men dagen idag har iaf varit bra & mysig.  :)


Fikade på massa mummsiga saker,  det är ju faktiskt alla hjärtans dag :)


Sen gick vi till myrorna och provade fula glasögon, haha pinsamt!   >.<


Pillen hittade en jättefin mössa & skjorta. Haaha myrorna är inte vår stil !


Och när jag kom hem låg detta fina hjärtat på min säng, och i det fanns
det godissnören,två daim, ett texchoklad, en påse tuggumi, en vertes-
orginalkola, en djungelvrål & några dumleklubbor., TackTack  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0