9 februari

MJAAU   ♥

Skolan idag har väll bara varit bra tycker jag, måndagar är så himla
härliga också, först hemkunskap, sen idrott & sen syslöjd. idag på
hemkunskapen  gjorde pillen, anna & jag lasange, fast orkade
aldrig smaka den, men tjejerna i klassen gillade den, så litar väll
på dom att den var god! :) iaf, sen så hade vi gympa, då hade vi
bara "Lek" så vi lekte först Busungar, älskar det! hahah Och sen
så hade vi spökboll, då började alla typ tröttna tror jag så det blev
inte speciellt seriöst spelat, och sist men inte minst så hade vi slöjd,
och där fortsatte jag med min "Pärl apa", höhö! Pärlar ngn konstig
apa på typ 16 olika trådar, lite krångligt med det funkar. Efter denna
inte så jobbiga dagen så åkte jag hem till anna med henne, pillen,
Amelia & sara, kollade på film och hade det super mysigt, fetade till
oss med lite te & två påsar chips också, hihi! menmen, sånt är livet!
iaf, först kollade vi på the hills have eyes, och fyfaaan säger jag
bara, den var sjukt äcklig asså! den var igentligen inte så jätteläskig
men å äckliig, fy! asså ärligt talat, jag trodde jag skulle spy elr ngt. när
dom typ åt en fågel, våldtog en tjej, eldade upp en kille och massa sånt,
asså vi kollade inte ens klart på den, fy den var hemsk! iaf, efter det så
kollade vi på vår älskade hipp hipp hora! har ju sätt den ett antal
gånger förut, så den kunde vi ju nästan utantill, och efter den så var
nils karlssons pyssling på tv, så vi kunde ju inte låta bli att kolla lite
på den, :) och sen vid sju tiden så stack typ alla hem, och nu har jag
nyss käkat, pappas hemmagjorda thaivook, riktigt riktigt starkt blev
de idag, det brann typ i munnen, men jättegott verkligen! nu ska jag
strax hoppa i duschen, och sen sova ngn gång så detta blir sista in-
lägget idag. Hoppas ni haft en bra dag iaf,  ha det så bra nu ikv !
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0