8 februari

MJAAU   ♥

Gick upp vid 10.00 idag ungefär, käkade frukost & fixade till mig. Och sen vid
halv tolv kom matilda, så åkte vi till fbg för hon skulle spela vollyboll match :)
Så åkte jag med och tittade, tyvärr så forlorade dom, men dom var endå super
duktiga tjejjerna! iaf, sen efter matchen åkte vi hem till mig och fikade lite och
sen så har vi nästan bara suttit vid datorn, ihihi! Nu ikväll käkade vi lite thaimat
som mammie lagade, och sen kom hennes pappie och hämtade henne för
en stund sedan bara. Dagen idag har iaf varit väldigt chill, men samtidigt så
mysig :') skönt att bara ta det lugnt på söndagarna tkr jag,. Just nu sitter jag o
lyssnar på musik, läser bloggar, bdb & tuggar på ett tugummi som typ smakar
schampoo, mumsigt :| *host*  Ska snart gå och kolla lite film med mina sjuka
lillebror, och sen sova! Imorron är det måndag, och det betyder att det är .....
skola!  jipi -.- men riktigt skönt att detta är sista veckan, och inga nationella
prov heller, skönt! Hoppas ni haft en mysig helg & kväll, ha det superfint !
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan


När jag ser
dig i ögonen, ser jag resten av mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0