6 februari

MJAAU   ♥

Skolan idag var bra, som den faktiskt brukar vara tkr jag, o det är bra :'D
iaf, hade tyska, och sen so där sara & jag redovisade vårat fina arbete om
"livets ord", gick bra! sen hade vi no, där vi kollade på olika saker i mikro-
skop, fett ballt ju ! ;D höhö. och efter skolan åkte jag ner till staden, till
örjan, träffade matildus ! <3 sen köppte vi godis, fikade på bibblan och
låg där hur länge somhelst och bara lyssnade på musik & snackade oså :)
Sen stack vi hem till henne, satt vid datorn en stund & lyssnade på musik.
Efter det stack vi hem till Carlan, satt typ vid datorn o tog det lugnt. O sen
kom anton & albin, så vi stack till hemmakväll och köpte mera godis, och
sen till donkan, var fett sugen på pommes! ;'D  sen så cyklade vi hem till
calle igen, kollade på film och hade det mys & lugnt bara, först på ngn typ
"kriga film" där alla bara dog, och sen på ngn tecknad film, haha fett bra !
Sen kom även mange en stund, :) och sen så vid lite över 22.00 gick jag
och matildus hem till henne, och sen kom mammie och hämtade mig vid
23.00 typ, nu ska jag nog ta och sova lite granna, Natti nattii, dröm sött 

Dagens outfit orkade jag inte fota idag, hade lite stressigt imorse, men dt
var iaf..
ljusblå diesel jenas,- thailand & randig långärmad - Bik bok
   
Kanske inte så jätte intressant, men jag tog iaf lite  bilder på
no:n idag genom kameran - mikroskopet !    lite små häfftifa faktiskt ^^,


Fikade på bibblan med sara, matilda, majse, camilla :')  mysigt !


Blev trötta, så låg bara & slappade och nästan somnade, ihihi !   <3

Kommentarer
Postat av: majse

tuffavi är va?!



tycker att jag passar så himla bra ihop med en gitarr :)

2009-02-08 @ 22:17:45
URL: http://www.majses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0