3 FEBRUARI

MJAAU   ♥

Dagen idag har bara varit bra tycker jag! ;'D Vi fick sovmorron
till 9 idag, så fick sova lite längre. Upp o sminka mig, kläderna
på & käka frulle. Sen bussen till skolan, is kallt ute verkligen!
Dagen i skolan började med nationella provet, och det var ju
faktiskt första nationella provet vi har haft, men det gick ganska
bra, tror jag! Sen hade vi matte & no och sen slutade vi, hade
ingen engelska o lång rast idag, så vi slutade vid lite över ett
istället, fett härligt ! Efter skolan blev det hem till sofie, med
henne, sara & pillen, myysigt! Kollade på the ring 1 & 2, fett
bra, men läskiga ! höhöö. Det var igentligen meningen att
vi skulle träna på gymmet idag, men det orkade vi inte så vi
bakade en kladdkaka, & köpte två chipspåsar, och en 2L
cola, haha fyfan va onyttiga vi är eller, mitt i veckan också !?
Måste verkligen försöka bättra mig på vad jag äter, men
idag var vi väda det, efter ett prov o allt, :D hade iaf väldigt
mysigt idag, tillsammans med min tjejer. Nu måste jag
kila bort till tv:n, får ju inte missa..   andra avenyn ! :D
PUSS & KRAM SKUMMBANAN   x  
mysan

Bilder från dagen kmr imorron, för jag glömde kameran
hemma hos sofie, så ni fåår kika in imorron efter skolan
:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mkt <3 titta gärna in igen snart kommer jag med en ruskigt grym tävling faktiskt :D :D och jag lovar deär inge läppglans lr typ en liten goddiebag ;)

2009-02-03 @ 22:06:47
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se
Postat av: joyce

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !



KRAM

2009-02-04 @ 13:10:35
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: Ida

sv; tack :D nej visst är det dåligt, om det står att det är mönstrade leggings ska väl mönstret synas också :/

2009-02-04 @ 13:55:59
URL: http://idaalders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0