27 FEBRUARI

MJAAU   ♥

Dagen har gått i ett, sen 06.15 då jag vaknade i morse, tills aa typ
nu 00.53 :) Så därför är detta dagens första inlägg,
men bättre sen
än aldrig somsagt! ska även skriva lite om kvällen bio sen åsså!  ♥

Var i skolan till halv 2, dagen kick skitfort & kollade på en superbra film på tyskan. Efter skolan åkte jag hem till anna, vi kollade på en asäcklig skräckfilm, minns inte vad den heter och vill inte minnas det heller för fyfan den var vidrig! Efter filmen så var det dax att fixa håret & frächa till sminket o såntdär, och vid femtiden tog vi bussen in till stan, och mötte sara & amelia där! Tog ut biobiljetterna vi hade bokat till premiären på i taket lyser stjärnorna, och efter det så gick vi till donkan och käkade gottgott, kanske lite onyttigt! men det är fredag (: hiihi! iaf, efter att vi hade ätit gick vi tillbaka till bion, och då var det dax för film! Efter både skratt & tårar på bion tog anna & jag bussen till kärleken till ug, träffade som vanligt massor med mysa människor, men var så sjukt trött så kännde mig kanske inte sådär jätte social! Anna o jag och typ några konfirmander satte oss i johannesrummet och kollade på American Pei, haha fett kul! Och sen vid elvatiden gick jag,anna & moa o satte oss vid alis en stund, innan bussen kom och så var jag hemma vid,. halv tolv eller något!
PUSS & KRAM SKUMMBANAN    mysan

måste bara berätta att vi träfffade även sofie på bion, och så ville hon berätta något för mig & sara så hon typ tog i mitt huvud och i saras huvud och skulle "trycka in dom mot henne, så vi hörde" men pang sa det så smällde sara näsan rakt i tinningen på mig, o jag skrek för det gjorde as ont, och sara började blöda näsblod och där sår sofie och skrattar. haha, helt sjukt! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0