27 november :')

Har ju bestämmt att fira jul i thailand i år med familjen, elr jaa vi åker på julaftons natt.
Vi har typ väntat i 160 dagar elr ngn på att åka dit. och nu är det 28 dagar kvar och det
har blivit lite problema ;s asså det är typ "bråk" i thailand, för dom vill inte ha kvar sin
kung, för han har för mkt makt typ. Så nu har han åkt ngn stanns och thailändarna vill
inte att han kmr tillbaka till Thailand, så i deras huvudstad bankok, han dom stängt av
heela flygplatsen, för då kan inte han flyga tillbaka till thailand.   Men problemet är lix
att om 28 dagar ska vi ju åka dit, och om flygplatsen fortfarande är av spärrad då, så
kan vi inte landa i Thailand, och det betyder att det inte blir ngn resa isf... och fyyfan
om det blir så säger jag bara, har längtat som fan efter att få åka tbx till thailand...

Så nu hoppas jag, eller vi bara på det bästa bästa..
    : /     <3

 saknar dagen !
<'3








Heej :')
Var i skolan från 08.00 - 15.00 som vanligt. Dagen i skolan har bara varit bra faktiskt. Trodde
jag skulle få ig på matteprvet men det blev vg- istället, är ganska nöjd iaf.   tror jag :'P
Bussen hem var 25 minuter försenad för den hade tydligen 'gått sönder'.  det var iaf
sjukt kallt att stå ute och vänta på den. Nu har jag bara varit hemma en liten stund,
måste plugga på musik inlämmningen tills imon, och läsa klart min bok, men det
gör jag nog ikv elr ngn. Ha det så bra alla.
          .     PUSS PÅ ÖGAT   :*

 Bildbrist!   så det fick bli denna bilden :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0