Snart är november slut :')

Snart är det första december :')
Nu är det bara tio min kvar på november, och det menar också med att
det bara är tio min kvar tills det är december, det är super mysigt ju : *
Jag älskar julen, den är så mysig med snö ute och alla har stjärnor och
ljus tända i fönsterna. men jag har fortfarande inte hittat några julklappar
faktiskt, det är bara 24 dagar kvar, så jag får nog börja handla det snart.
Brukar vara ute i en väldans god tid med sånt, haha. ________________________________________________________
Så himla skönt att man är ledig från skolan imorron, studiedag. men det menas  inte med att
jag bara ska slappa, måste typ plugga hela dagen, massa denna prov denna veckan i skolan.



 Födelsedags present :')
Var i ngn ny smink affär idag med mamma, dom hade massa sånnahär ID smink
som ska vara bra för ansiktet och sin hy, så vi köppte ett sminksätt typ, som jag
ska få när jag fyller år, och 2 veckor precis. Det var typ 2 foundation,  1 roug
1 kräm man skulle ha under sminket & 1 slags puder. Och 3 olika borstar. Det var
värde för 2000:- men så var det rea också, så passade på då :D Och så fick jag en
sånhär typ makeup precentkort, att man får gå dit och sminka sig för 450:- och bara
för att jag snart fyllde år så fick jag typ ett precenkort av dom som jobbade där, så om
jag går på en såndär make up grej för 459:- så får jag även välja smink för den summan
också. Och det är ju inte fel precis.        PUSS PÅ ÖGAT : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0