28 november

Heej :')

Dagen idag har varit jätte bra, hade typ 'hemligt prov' idag på musiken, så inen visste om det xD
Men det gick faktiskt jätte bra, kmr få mvg i musik så är ju lite glad :D iaf, sen efter skolan åkte jag
ner till staden med älskling pilliii, shoppade & fikade och dampade som faan inne på hemköp.
hahahhaha, sicken underbar dag. dagen i stan slutade med att vi såg en lång kö in till skivlagret.
och vi ba "whaaat?" haha, men det visade sääg att per gessle var där och signerade sin nya skiva.
Men vi fick itne komma in bara för att vi inte ville köpa skivan, hahaha. gillar ju inte honom så jätte mkt.
men iaf, så stod vi bara där utanför och glodde, och när alla hade gått och alla skrivor signerade så
släppte dom in oss iaf, det var bara vi, gessle & personalen i affären då. Haha, hade fan skit kul där ;P
Tog massa foto & filmade han, stod och snackade med han och så var det ngn snubbe från aftonbladet
som kom och fotade oss "var INTE berädd på fotot xd" och så typ skrev upp vad vi hette, ålder m.m
så skriver han kanske om oss imorron i tidningen, bara för att han tyckte vi var så roliga, hahah trevlans :D
Nu ska jag iaf gå och kolla klart på idol, reklamen är stax slut.  KEVIN & ROBIN ÄR SJUKT BRA VERKLIGEN.
Och om jag får hoppas lite & vad jag tror, så åker Johan idag faktikst !?    . slut xD
Och förretsen, vi fick ju sjäälvklart atograf på armen också, av gessle :D<3
PUSS PÅ ÖGAT :*

Vattenporten med pilleeii idag, möjsigt :)

haha, provade sjuukt mysiga mössor :)

atograafiis av Gessle vafan, cooling där ;D

Inte min största idol precis, men sjuk kul ^^

 PER GÄÄÄÄÄSSLE OFC :D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Aw, de va mysigt idag :) Kolla min blogg!

2008-11-28 @ 23:13:14
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0