7 december ~ JULKORT

Heej <3

Fredag: Först var jag i skolan som vanligt, hade två prov men tror det gick ganska
så bra faktiskt. Sen efter skolan stack jag hem och fixade lite, käkade och satt här
vid datorn, sen tog jag då bussen hem till Sara, fixade oss ett tag och sen stack vi
till julfesten på konfan, Åt god mat, sjöng & hade spex och julklapps utdelning ofc.!
 kvällen var super mysigt med allt folk, men var lite trött i slutet.
Tack för kvällen alla underbara människor <3
    
__________________________________________

Lördag: idag var jag väldigt väldigt trött, sov till 14.00 och sen satte jag mig vid
datorn, sen satt jag här till klockan 16.00, då gick jag och käkade frukost, liite
sent kanske men men ! :D Och sen satt jag vid datorn typ resten av dagen, sen
på kvällen käkade vi planka, MUMMSII :D och sen gjorde vi julkort. Orkade inte
göra mkt mer idag, var sjukt trött xD    PUSS PÅ ÖGAT :*
   
__________________________________________________________________________

Söndag: Vaknade vid 11.00 idag, gick upp och käkade frukost.
Nu är klockan snart halv 2, och jag har fortfarande inte gått ur
mina natiikläder xD ska nog snart ner och duscha, och sen få
jag nog plugga lite engelska, och sen fortsätta med julkorten.
Denna helgen har det inte hänt på mkt faktiskt, trööött -.-
PUSS PÅ ÖGAT :')    17 dagar till julafton <3
- kmr nog bilder senare idag ;p

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett helkul ställe! :-)

2008-12-07 @ 14:29:09
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0