9 december

Heej alla mysiga bloggare :*

Varit lite off på bloggandet nu de två senaste dagarna, men nu är jag tbx! :)
Tycket att dagarna bara springer iväg, och det är redan den 9:e december,
och julafton om 15 dagar, och det betyder även att man åker till thailand om
15 dagar, längtar sjuukt mycket på lite sol & bad nu i detta tråkiga vädret här.
Dom 2 jobbiga veckorna i skolan är nu över, och denna veckan har jag bara
en engelska redovisning på torsdag, och så ska pillen & Jag leda en gympa-
lektion för klassen på torsdag också, trevligt! :) hoppas båda sakerna går bra.

Nuu ska jag skriva rent planeringen om gympa lektionen, och sen duscha & äta.
Och ikväll är det näst sista avsnittet på andra avenyn, längtar :) Brossan som har
smygtittat lite säger att det kmr vara vääldigt spännande nu sista avsnitten.
Ha det superbra alla,
PUSSÖGAT :*


haha, väldigt gammal bild på mej,bror & till höger är det grannarna moa,simon <3
________________________________________________________________
Sitta lite smågammla bilder som anna & jag tog med mitt lejon jag vann på
lisseberg i sommras, bilderna är inte jätte bra precis men dom duger för idag :*

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0