thai bloggande ♥

Soliigt & Mysiigt inlagg  :)

Jaaop,, nu har jag d' hittat en bra data som jag har lanat har i thailand.
Har det jattebra & allt e bara fint tycker jag. Idag har det varit lite halvmulet
men alla andra dagar har det varit jattefint vadet. D'r vi bodde for narra dar
sedan var sanden vitare & mjukare 'n vetemj'ol, underbaar ! haha, det ar
jobbigt att skriva pa dessa tagentborden eftersom att det finns inte de 3
sista bokstavarna i alfabetet. x)  Men hoppas iaf att ni har det jattebra och
kmr fa en superfin nyarsafton, h'r i thailand verkar dom fira nyarsafton r;tt
mycket med raketer & eldsaker och lite annat kul. Nu ska jag upp till vart
hotell och fixa till mig, sen blir det till ngn resturang och sen sa far vii se
hur kvl kmr se ut  :)    ♥ sakanar iaf er mycket  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0