GRATTIS KEVIN & PAPPA :D

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D
Jag är verkligen super lycklig, jag har under hela idol
viljat att kevin vinner, och så gör han det! IGÅRKVÄLL
VAR BÅDE HAN & ALICE HELT UNDERBARA, SPECIELLT
NÄR DOM SJÖNG VINNARLÅTEN- grattis kevin borg till nya idol



_______________________________________________

Lucia morgon 


Klockan är bara halv 9, och vi har precis varit upp och sjungt
och grattat pappa som fyller 43 år idag. Han fick värsta sköna
lyx datastolen som jag sitter i just nu, jag älskar den! Och så
fick han massa typ "lukta gott" saker och annat smått och gått.
Och eftersom att jag fyller år imon så tvingade mamma mig
att öppna ett av mina parket, och i det parketet låg det  ett
kuvert där det stod att jag skulle till marre idag (en sminkör)
så ska hon sminka mig & sen får jag välja smink för 450:-
Så är jag snyggt sminkad ikv när släkten kmr och firar mig
och pappa, släktkalas. Ha en bra luciadag alla <3
PUSS PÅ ÖGAT :*             -          imorron 
 vilken överraskning :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0