21 december :')

Hej, hoppas ni är vakna

Godkvällens bloggare, klockan är snart 00.00 och jag är verkligen
jättetrött, vaknade upp hemma hos pillen idag, sov där inatt :) Så vi
kollade på en till film och sen käkade frukost & sen åkte jag hem
vid 12.00 - 12.30 ungefär. Fixade till mig & freshade upp mig liite
och sen blev det bussen till staden med storebror & lillbror. Sen
till mammas jobb, och sen åkte vi till farmor & Ulf ocg firade jul
och bytte julklappar, eftersom att vi inte hinner med hela släkten
på onsdag så blev det idag. var hemma vid 7 elr ngt, och nu så
har jag precis gjort klar all matteläxa, och har bara no & so kvar
"bara & bara"..  Har även hunnit med att packa lite ikv, för om 3
dagar blir flyget mot thailand, gud va härligt med lite sool och
värme, men även liite.. elr ja väldigt jobbigt att vara utan alla
vänner och sånt så länge, menmen. Nu ska jag nog sova lite.
ha det fint, och sov sött alla;  
PUSS PÅ ÖGAT :*
3 dagar kvar till thailand  ♥


Har lite brist på bilder, men en bild på lilla teddy funkar ju alltid
:'D

Kommentarer
Postat av: Ida

sötaste hunden någonsin =D



kolla gärna in min blogg

xenofobiia.blogg.se

2008-12-22 @ 11:21:58
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0