19 december. GOD MORRON

GOD MORGON

Godmorgon alla, hoppas ni har sovit gott inatt för det har iaf jag gjort, som
vanligt :') Fast vaknade ovanligt tidigt, lite över 10 bara, men då hinner jag
kanske med lite mera pluggande idag xD Första dagen nu på jullovet, gud
va härligt asså! Meen måste ju somsagt plugga massa nu innan resan, så
jag inte ligger efter så mycket när jag kommer tillbaka, ska göra matteupprifter
och skriva två stora redovisningar om so & no. och göra 2 svenska uppgifter,
och läsa engelskabok & tysk gramatik. SHIET SÄGER JAG BARA, för nog börja
direkt efter frukosten om jag ska hinna med det mesta.. Ha en fin dag alla :')
PUSS PÅ ÖGAT :*
5 dagar kvar till thailand, längtar


ååh, jag vill ha dessa mysbyxorna! Så otroligt gulliga alla 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0