17 december

♥ God kväll bloggare ♥

Dagen idag har bara varit bra tycker jag, näst sista dagen i skolan idag då!
gud va härligt, även fast vi hade matteprov idag ;s men jag tror det gick rätt
så bra faktiskt kändes iaf så. Har faktiskt inte gjort så mycket idag förutom
att pluggat, eftersom att jag åker till thailand om exakt en vecka och stannar
där i nästan en månad, så kmr jag missa första 2 veckorna i skolan efter
jullovet, så nu måste jag bara plugga plugga plugga, rolig start på ett lov !
Men det är lika bra att bli klar innan resan, för jag vill inte plugga när jag
är där. Imon är det iaf julavslutning, blir skolan till lunch ungefär, sen hem
till sara och fixa mig & locka hennes hår. Och sen klockan 15.30 samling
med klassen fika & betyg och kyrkan, och sen har vi jullov. ååh längtar <3
oohoh, nu är klockan 21.21 ♥  pussa på händerna & önska dig ngt.
Ha en fin kväll alla läsare, PUSS PÅ ÖGAT :*

En vecka kvar idag.. ♥


Har gått 5 månad sedan denna dagen, och många av er har jag inte
träffat sen dess "/ ååh vad jag minns denna dagen, den var så sjukt
rolig tsm med er alla på rixfm finalen, parisehjulet, Sjömännen vi
träffade och ja allt, 17 juli 2008  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0